Rozhovor s Ryanem Bernardem a Fredrikem Rundqvistem - Tom Clancy's The Division

Rozhovor s Ryanem Bernardem a Fredrikem Rundqvistem

Po delší době se zde zase objevuje novinka, týkající se přímo The Division. Konkrétně se jedná o rozhovor s vývojáři z Massive Entertainment Ryanem Bernardem a Fredrikem Rundqvistem nejen na téma next-gen konzolí.

Z čeho jste na vývoji hry pro novou generaci konzolí nejvíce nadšeni?

Ryan Bernard: Je toho opravdu mnoho, ale nejhlavnější je, že již nejsme tolik omezeni a můžeme vytvořit pohlcující herní zážitek, který hráči chtějí. Chceme vytvořit co nejdetailnější kopii New Yorku, to je pro nás hlavní cíl. V New Yorku s celá hra odehrává, a proto je pro nás velmi důležité vytvořit celé město co nejlépe, aby hráče do našeho světa co nejvíce vtáhlo. Každá nová generace konzolí nám dala více možností a díky této nové generaci jsme schopni uskutečnit naši vizi toho, jak by vypadal chaotický New York uprostřed krize.

thedivision04

Jak může nová generace konzolí změnit videoherní průmysl?

Ryan Bernard: Každá nová generace je revoluční a znamená velkou změnu ve vývoji her. Díky této nové generaci máme možnost dosáhnout zcela nové úrovně realismu a detailního prostředí. V The Division jsme konečně schopni vytvořit zničený, ale zároveň živoucí svět podle našich představ. Nesmírně pokročilé chování NPC postav jak v boji, tak mimo něj, či dynamický systém počasí a střídání dne a noci jsou důležité funkce, které přispívají k vytvoření věrohodného a znepokojivého prostředí v místě, které všichni dobře známe – v New Yorku. To všechno má za cíl hráče vtáhnout a nabídnout jim ten nejlepší herní zážitek, jaký jen bude možný.

Kolik studií pracuje/bude pracovat na The Division a můžete prozradit něco o tom, čím každé studio do hry přispívá? A jak vlastně probíhají práce na hře, kterou najednou vyvíjí několik studií?

Fredrik Rundqvist: U Ubisoftu je normální, že velké tituly vyvíjí najednou více studií a u The Division tomu nebude jinak. Jako vedoucí studio máme na vývoji hlavní podíl my, ale jsme rádi, že můžeme spolupracovat s pár dalšími studii. Je to skvělí způsob, jak sdílet svůj talent, navzájem se učit a vytvořit tak lepší herní zážitek.

thedivision01

Když hráč v The Division zemře, ztratí svoje ukořistěné vybavení, což činí hraní hry daleko napínavější a smysluplnější, než hraní jiných multiplayerových her. Jsou i nějaké další prvky, kterými chcete atmosféru při hraní ještě více umocnit?

Ryan Bernard: Věříme, že online aspekt naší hry je něco, co opravdu vylepší herní zážitek. Například hraní v týmech není jen zábavné, ale i velmi užitečné kvůli taktice v soubojích a také tím hráč může získat více odměn a kořisti. Zároveň také pracujeme na matchmaking systému, který umožní hráčům, kteří nemají žádné známé hrající The Division připojit se do týmu s lidmi, kteří jsou si podobni svým herním stylem.

Jak bude vypadat hraní na mobilu či tabletu?

Ryan Bernard: Hraní na mobilu/tabletu bude mít pro hru velký význam. Bude se jednat o zcela nový herní zážitek díky simultánnímu hraní na mobilu/tabletu a konzoli/PC. Tzv. společníci se mohou kdykoliv připojit do hry prostřednictvím mobilního telefonu nebo tabletu a ujmout se role drona, kterému mohou vylepšovat vybavení, zbraně a skilly. To dává týmu taktickou výhodu v bojích, či možnost prozkoumávat město z ptačí perspektivy.

The Division je součástí značky Tom Clancy. Jak se to na hře projeví?

Fredrik Rundqvist: Pro nás znamená Tom Clancy záruku jasného a všudypřítomného nebezpečí, taktického pohybu, vojenské přesnosti a technicky pokročilého vybavení. To vše je součástí jádra naší hry. Hry pod záštitou Toma Clancyho se vždy snažily působit věrohodně a reálně a já si myslím, že The Division je jako celek do značné míry založena na realitě.

Zdroj: news.xbox.com

Vložil: mattos

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.